Wednesday, December 4, 2013

Jamaaliday Items and 20,000 Views!!!

Hey jammers! This is your blogger and buddy, Stang.

We have lots of news today, most great, and one not-so-great.

Anyway, the Jamaaliday gift is some kinda of Jamaaliday Sled, so let's just call it that for now.


This is what it looks like, compared to a wolf and other den items. 

Hey, I found out the name! Kinda... That's a glitch. 


New item: Jamaaliday Lights!


Woohoo!!! 20,000 views, buddies! You know what this means, PARTY! :D
Maybe on Sunday, late evening for the West, afternoon/noon for the West. 


Hey, remember the surrender picture on yesterday's post? Well look at this. 











Well, gotta go jammers!

Bye!

~Stang

15 comments :

  1. the new jamaaliday gift is a pet bobsled i think

    ReplyDelete
  2. but why would anyone hate stang? STANG IS AWESOME HATERS!

    ReplyDelete
  3. STANG IS LIKE THE BEST JAMMER IN LIKE THE HISTORY OF JAMMING!

    ReplyDelete
    Replies
    1. actually that sounded kinda wierd

      Delete
    2. lol Yeah, like it really did like. ;D

      Delete
  4. Yea. I knew there was something fishy (wierd) with that comment that the fake Jamaa Stang did that says that he surrender. He fooled us >::(.

    ReplyDelete
  5. Why are you giving this hater the attention he wants? Shun the haters!

    ReplyDelete
  6. The AJB Anonymous JakeDecember 5, 2013 at 6:55 PM

    Haha, This Blog's getting more and more exciting... Animal Jam Buddies Sucks!!!! A blog coming out soon that shows 'Animal Jam Buddies Haters Team'! This blog, AJB, MUST BE ruined. ***

    ReplyDelete
    Replies
    1. >:( get outta here AJB Anonymous person

      Delete
    2. IKR buddies! Jake, you better stop commenting bad stuff on our blog. Besides, who even makes a blog about how ad a blog is? It's basically a blog about another one, giving us MORE visitors.

      Delete
    3. Dude. other than trying to make the writers angry/sad/agitated WHAT MORE CAN YOU DO?!?!? u like this game don't you, making us so mad until we snap, but wise guy, I'm wise 2 ur game, and btw can you tell me who exactly hates AJB? ur too much of a coward, you won't even tell us who you are, you just hide behind some anonymous name, while sending hates, which shows you are totally insecure. If it was me sending hates, at least i would have to GUTS to tell people what i think, and who i am, instead of hiding behind Anon! if you keep this up I'm going to have to keep the conclusion that you are a cowardly, gutless, insecure and very very dumb hater, who is completely lifeless and has absolutely no friends. IF you keep this up I will have to assume that. Ur choice m8.

      -cutegirl2001

      Delete

Hey jammers! A note from stang: Please be kind, appropriate and do not use any strong language. Thank you!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...